arkadaşlar vb konu ayarları nasıl olmalı? ben böyle ayarlıyorum.
Bu eskiliğe kadarki Konular gösterilecektir (Daha eski Konular listede =gösterilmeyecektir) = BÜTÜN KONULARI GÖSTER
Varsayılan Alan = SON MESAJLARA GÖRE
en ideal konu gösterim ayaları bunlarmı yanlışım varsa düzeltin ltfn