arkadaşlar vb konu ayarları nasıl olmalı? ben böyle ayarlıyorum.

Bu eskiliğe kadarki Konular gösterilecektir (Daha eski Konular listede =gösterilmeyecektir) = BÜTÜN KONULARI GÖSTER

Varsayılan Alan = SON MESAJLARA GÖRE

en ideal konu gösterim ayaları bunlarmı yanlışım varsa düzeltin ltfn