r10 için yaptıgım tema - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10 için yaptıgım tema
41
●
2.918
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
r10 için yaptıgım tema
1
2
3
4
5
20-02-2007, 00:42:25
#28
vBDesTabe
ben kullanıyorum çok güzel
20-02-2007, 00:47:59
#29
rnmks
yaw kullandıgınız siteleri yazsaydınız keşke
bende duruma göre yeni temalar yaparım
ayrıca teşekkürler herkeze
15-03-2007, 18:21:13
#30
XpErT
güzel tema ama linkler ölmüş
15-03-2007, 18:41:46
#31
rnmks
hsot değişti düzeltirim bu akşam
15-03-2007, 19:55:30
#32
GeniusTurkish
test adresi çalışmıyor
http://www.mertgokce.com/upload
15-03-2007, 20:01:42
#33
WoM
Üyeliği durduruldu
GeniusTurkish adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
test adresi çalışmıyor
http://www.mertgokce.com/upload
Diyorki Rainmaks "host değişti düzeltirim bu akşam
"
15-03-2007, 20:19:10
#34
GeniusTurkish
WoM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Diyorki Rainmaks "host değişti düzeltirim bu akşam
"
görmemişim yaw
15-03-2007, 21:24:53
#35
XpErT
düzeltince bir pm atabilir misn çok önemli benim için:?
15-03-2007, 22:37:26
#36
CrazyTurK
Üyeliği durduruldu
Beklıyioruz Usta..
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler