• 24-03-2009, 01:35:18
    #1
    Forumuma tag ekliyorum yanlız ben sadece altta çıkmasını istiyorum konuların önleride de taglar çıkıyor ve çirkin bir görünüm sergiliyor bunu nasıl önleyebilirim

    resimdeki gibi gözükmesinler

  • 24-03-2009, 02:45:43
    #2
    bunun sorunu siteden tag.png dosyasının grafiği tema dosyalarında bulunmamasıdır.
    siteadresi.com/images/misc/tag.png veya tema klasörünün içindeki images/misc ' e aşağıdaki dosyayı atarsan sorun düzelir.

    Dosyayı ilk bilgisayarına kaydet ardından serverına yukarda yazan yere gönder.

  • 24-03-2009, 07:01:54
    #3
    Evet ozgurland belirtmiş sorunun ne olduğunu.

    tag.png dosyasını

    "siteadresi.com/images/misc/" klosörüne attığında sorun hala devam ederse
    "siteadresi.com/images/kulladığın tema/misc/" klasörüne at.
  • 24-03-2009, 20:46:21
    #4
    o gördüğün taglar aslında resimdir ve yanlış olmasa firefoxda öyle görünür...arkadaşların dediği gibi tag.png tema images içine at...
  • 27-12-2009, 17:34:13
    #5
    düzeldi sağol