Forumuma tag ekliyorum yanlız ben sadece altta çıkmasını istiyorum konuların önleride de taglar çıkıyor ve çirkin bir görünüm sergiliyor bunu nasıl önleyebilirim

resimdeki gibi gözükmesinler