• 23-03-2009, 19:50:12
    #1



    arkadaslar site ayni resimdeki gibi ... sag tarafta kolon vardi kolonu sildim ve ben foumu otalamak istiyorum... nasil yapabilirim ?
  • 23-03-2009, 19:58:02
    #2
    resim yok arkadaşım
  • 23-03-2009, 19:59:05
    #3
    whimper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resim yok arkadaşım
    resim ben de gözüküyor..

    buyur resmin linki
    [media]http://www.depoimage.com//resimler/8760a6e23cb338b95ebf18c9fd2654e6.jpg[/media]