forumu nasil ortalarim ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
forumu nasil ortalarim ?
2
●
304
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
forumu nasil ortalarim ?
23-03-2009, 19:50:12
#1
halil_37
arkadaslar site ayni resimdeki gibi ... sag tarafta kolon vardi kolonu sildim ve ben foumu otalamak istiyorum... nasil yapabilirim ?
23-03-2009, 19:58:02
#2
whimper
resim yok arkadaşım
23-03-2009, 19:59:05
#3
halil_37
whimper adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
resim yok arkadaşım
resim ben de gözüküyor..
buyur resmin linki
[media]http://www.depoimage.com//resimler/8760a6e23cb338b95ebf18c9fd2654e6.jpg[/media]
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler