Konu
forumu nasil ortalarim ?
23-03-2009, 19:50:12
#1
halil_37
arkadaslar site ayni resimdeki gibi ... sag tarafta kolon vardi kolonu sildim ve ben foumu otalamak istiyorum... nasil yapabilirim ?