önemli bi sorun :S:S Help !
11
●635
- 20-03-2009, 17:18:01Üyeliği durdurulduAlakası yok hocam admincp'den anasayfa uzantısını index1.php yaparsanız gayet düzgün çalışırTakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2009, 16:08:32Üyeliği durdurulduMuhakakk Birşeyler Devre Dışı Kalıyor ki Load Düşüyor Bana MSN'ini PM Atarsanız Bakacağım... Yada Siz Ekleyin
destek@termometre.cn
MSN Adresinizi PM Atarsanız Bakalım