• 29-03-2009, 14:12:06
    #10
    önemli bi sorun :S:S Help !

    Türklüğünü inkarmı ediyorsun?

    Anlatacak kelimenizmi yok?

    Dikkatli olun biraz.
  • 03-04-2009, 00:30:42
    #11
    KArdeşim Doğru Konuş BEnim türklüğüme sen değil Senin 7 ceddin KArışamaz ! YArdımcı oalbilceksen YAz olmucaksan KAlabalık YApma !
  • 03-04-2009, 01:10:49
    #12
    Mezitli33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KArdeşim Doğru Konuş BEnim türklüğüme sen değil Senin 7 ceddin KArışamaz ! YArdımcı oalbilceksen YAz olmucaksan KAlabalık YApma !
    Laflarınıza dikkat edin Türk'lüğüme derseniz daha doğru olur.

    Benim 7 ceddimin işi gücü yok sizin Türkçenizle uğraşmaz.

    Bu yazınızdan dolayı ben dahil birçok arkadaşımda yardım etmeyecektir.

    Bu benim size bir önerimdir. Bu şekilde destek alamamanızı düşündüğüm için yazdım.

    Tabiki karar ve tavır sizindir. İstediğiniz gibi yazın. Destek veren çıkar inş.