önemli bi sorun :S:S Help !
Türklüğünü inkarmı ediyorsun?
Anlatacak kelimenizmi yok?
Dikkatli olun biraz.
önemli bi sorun :S:S Help !
11
●635
- 29-03-2009, 14:12:06
- 03-04-2009, 01:10:49Laflarınıza dikkat edinMezitli33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk'lüğüme derseniz daha doğru olur.
Benim 7 ceddimin işi gücü yok sizin Türkçenizle uğraşmaz.
Bu yazınızdan dolayı ben dahil birçok arkadaşımda yardım etmeyecektir.
Bu benim size bir önerimdir. Bu şekilde destek alamamanızı düşündüğüm için yazdım.
Tabiki karar ve tavır sizindir. İstediğiniz gibi yazın. Destek veren çıkar inş.
Türk'lüğüme derseniz daha doğru olur.