• 12-03-2009, 19:05:52
    #1
    Arkadaşlar vbulletin sitemin yedeğini vbulletin admincp den aldım.. sql yedeğini...

    Dosyalarıda ftp den kopyalayıp yeni siteme yükledim..yeni sitemde yeni database oluşturdum ve config ayarını yaptım..Yanlız sql yi php myadminden yüklemeye kalkıyorum yarısını yükleyip hata veriyor..

    Yedeği yanlışmı alıyorum yoksa yanlışmı yüklüyorrum ? Yedeği aldığım sitenin hostingi cpanel yeni yükleyeceğim site ise plesk sorun olurmu ?
  • 13-03-2009, 01:45:07
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Cpanel ve Plesk hic bir sorun oLmaz yedegin buyuk degil ise bingdump la yuklemeyi dene oda olmassa SSH ile yukle Putty Programini indir ..
  • 13-03-2009, 20:14:02
    #3
    RedHeLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cpanel ve Plesk hic bir sorun oLmaz yedegin buyuk degil ise bingdump la yuklemeyi dene oda olmassa SSH ile yukle Putty Programini indir ..
    Kendi kendimin sorunumu çözerek hallettim yenede bilgin için saol..