Arkadaşlar vbulletin sitemin yedeğini vbulletin admincp den aldım.. sql yedeğini...
Dosyalarıda ftp den kopyalayıp yeni siteme yükledim..yeni sitemde yeni database oluşturdum ve config ayarını yaptım..Yanlız sql yi php myadminden yüklemeye kalkıyorum yarısını yükleyip hata veriyor..
Yedeği yanlışmı alıyorum yoksa yanlışmı yüklüyorrum ? Yedeği aldığım sitenin hostingi cpanel yeni yükleyeceğim site ise plesk sorun olurmu ?