arkadaşlar bir kere yanlış yedek aldım başım yandı forumu 0 dan açmak zorunda kaldım
cpanel kullanıyorum en sağlam yedeği nasıl alabilirim sunucu değiştircem yedeği yüklerken sorun almak istemiyorum eğer yardımcı olursanız sevinirim
aldığım yedek cpanel den full backup olarak alıyorum ayrıca php adminden sql u gzip olarak alıyorum
birde vb admin panelinden ftp ye oluşturduğum yedeği alıyorum bu aldığım yedekler sağlammıdır birde türkçe karakter hatası vermemesi için ne yapmam gerek yedeği yüklerken ?
cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar
birde ssh yetkim yok reseller kullandığım için ssh siz yedek nasıl alınır ?
Yedek Alacam Ama [ Yardım ]
5
●300
- 08-03-2009, 04:41:40dediklerinize harfiyen katılıyorum fakat hazıra konmayı seven bir milletizShimaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

"
bende mysqldumper öneriyorum herzaman + forum yedeğinide cpanelden full backup ile alabilirsin.
full backup gz formatının içine girdiğinde www klasörünün içinde forum klasörlerini bilgisayarınıza kaydedebilirsiniz.
ek olarak aldığınız full backup u hostig şirketine verirseniz ( ftp ye atıp chmod 777 yapıp)
bunu onlar direk ssh ile yükleyebilirler ki hata olması durumunda devreye senin mysql dumper girer.
kolay gelsin iyi çalışmalar."
