• 07-03-2009, 16:13:12
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar bir kere yanlış yedek aldım başım yandı forumu 0 dan açmak zorunda kaldım

    cpanel kullanıyorum en sağlam yedeği nasıl alabilirim sunucu değiştircem yedeği yüklerken sorun almak istemiyorum eğer yardımcı olursanız sevinirim


    aldığım yedek cpanel den full backup olarak alıyorum ayrıca php adminden sql u gzip olarak alıyorum

    birde vb admin panelinden ftp ye oluşturduğum yedeği alıyorum bu aldığım yedekler sağlammıdır birde türkçe karakter hatası vermemesi için ne yapmam gerek yedeği yüklerken ?


    cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar


    birde ssh yetkim yok reseller kullandığım için ssh siz yedek nasıl alınır ?
  • 07-03-2009, 16:38:46
    #2
    Ara kardeşim, forumu ara, 50 tane açıldı bu başlıklardan.
  • 08-03-2009, 03:27:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    mysqldumper 'ile yedek al ve geri yükle...
  • 08-03-2009, 04:36:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    mysqldumper en iyisi dostum, cpanelden falan yedek almayın...
  • 08-03-2009, 04:41:40
    #5
    Shimaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ara kardeşim, forumu ara, 50 tane açıldı bu başlıklardan.
    dediklerinize harfiyen katılıyorum fakat hazıra konmayı seven bir milletiz

    "
    bende mysqldumper öneriyorum herzaman + forum yedeğinide cpanelden full backup ile alabilirsin.
    full backup gz formatının içine girdiğinde www klasörünün içinde forum klasörlerini bilgisayarınıza kaydedebilirsiniz.

    ek olarak aldığınız full backup u hostig şirketine verirseniz ( ftp ye atıp chmod 777 yapıp)
    bunu onlar direk ssh ile yükleyebilirler ki hata olması durumunda devreye senin mysql dumper girer.

    kolay gelsin iyi çalışmalar."
  • 08-03-2009, 09:37:30
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cPanelden Full yedek al daha sonra dosyaları ftp ye yolla ve bigdump ile mysql import et.