arkadaşlar bir kere yanlış yedek aldım başım yandı forumu 0 dan açmak zorunda kaldım
cpanel kullanıyorum en sağlam yedeği nasıl alabilirim sunucu değiştircem yedeği yüklerken sorun almak istemiyorum eğer yardımcı olursanız sevinirim
aldığım yedek cpanel den full backup olarak alıyorum ayrıca php adminden sql u gzip olarak alıyorum
birde vb admin panelinden ftp ye oluşturduğum yedeği alıyorum bu aldığım yedekler sağlammıdır birde türkçe karakter hatası vermemesi için ne yapmam gerek yedeği yüklerken ?
cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar
birde ssh yetkim yok reseller kullandığım için ssh siz yedek nasıl alınır ?