• 23-01-2007, 21:13:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Sağlıklı bir şekilde, r10'daki gibi çalışan "Bu Konuyu Görüntüleyenler" "Şuan Forumumuzu xx kişi görüntülüyor" gibi dökümanı nereden bulabilirim? Yardımcı olursanız sevinirim.

    İlginiz için teşekkürler.
  • 23-01-2007, 22:02:59
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bu kendi içerisinde olan bir özellik. Bir şey yapmanıza gerek yok. Eğer sitenizin tüm görüntüleme seçeneğini kapatmamış iseniz.
  • 23-01-2007, 22:32:59
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle ilgin için teşekkürler.

    Fakat benim bahsettiğim şu eklenti :

  • 23-01-2007, 22:40:07
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kendi içerisinde var
  • 23-01-2007, 22:42:49
    #5
    eklenti deil o


    redimderin dediği gibi görüntülemeden

    vb seçeneklerinden konu görünümü mesaj okuma felan biraz kurcala elimde panel olsa soylermde sitelerime girmiyor şu an
  • 23-01-2007, 22:43:08
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hmm, sanırım PaperClip adlı temada böyle bir özellik yok.

    Ek olarak temin edemiyor muyuz?

    Tekrar ilginiz için teşekkürler.
  • 23-01-2007, 22:44:39
    #7
    Eğer kullandığın vb sürümle tema sürümü aynıysa sorun yok
    Bu özellik 3.50 beta 1 den beride var
    Showthread Options'da olmalı
  • 23-01-2007, 22:46:02
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ama bu eklenti forum performansını etkiliyor. Ozellikle alfabetik sıralamayı seçersen.
  • 23-01-2007, 22:46:32
    #9
    Serverın sağlamsa korkma