Sağlıklı bir şekilde, r10'daki gibi çalışan "Bu Konuyu Görüntüleyenler" "Şuan Forumumuzu xx kişi görüntülüyor" gibi dökümanı nereden bulabilirim? Yardımcı olursanız sevinirim.

İlginiz için teşekkürler.