Arkadaşlar
dk da 100 lerce mail gıdıyor serverda goruyorum sorunlar yasıyorum .
panelden uyelık ayarlarından - konu abonelıgını kapalı yaptım .
ancak eskıden acık olan uyelere hala gıdıyor..
UPDATE user SET autosubscribe = 0
boyle bır sorgu kodu buldum yaptım ama panelde hala maıllerın gıttıgını goruyorum
abonelık sıstemını nasıl kapatırm kopmle :S
Konu Abonelıklerını Kapatma
6
●401
- 05-02-2009, 21:13:22
- 07-02-2009, 15:24:32Üyeliği durdurulduabone olan kullanıcıların abonelikleri silmeniz gerekir.
admincp > Konular & Mesajlar > Abonelikleri Sil ;
Üye aboneliklerini silme Paneli >
X Günden eski bütün Konuları ara: 30 (Normalde 30 dur siz 0 yazın.)
Daha sonra GIT butonuna basınız.
bunu belli aralıklarda yapın.
+ caps ekliyorum.
- 07-02-2009, 20:57:52Üyeliği durduruldurep için teşekkürler dostumSpawN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle