• 05-02-2009, 20:53:58
    #1
    Arkadaşlar

    dk da 100 lerce mail gıdıyor serverda goruyorum sorunlar yasıyorum .

    panelden uyelık ayarlarından - konu abonelıgını kapalı yaptım .

    ancak eskıden acık olan uyelere hala gıdıyor..

    UPDATE user SET autosubscribe = 0

    boyle bır sorgu kodu buldum yaptım ama panelde hala maıllerın gıttıgını goruyorum

    abonelık sıstemını nasıl kapatırm kopmle :S
  • 05-02-2009, 21:13:22
    #2
    https://www.r10.net/vbulletin/197003-...ml#post2131204

    bunu denedım hala gıdıyor
  • 05-02-2009, 21:22:54
    #3
    UPDATE user SET autosubscribe = 0
    user önünde bir de database prefix olabilir. vbulletin_user gibi. Bunu panelden(cpanel yada plesk) database yönetimine girince görebilirsin.
  • 07-02-2009, 15:24:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    abone olan kullanıcıların abonelikleri silmeniz gerekir.

    admincp > Konular & Mesajlar > Abonelikleri Sil ;
    Üye aboneliklerini silme Paneli >
    X Günden eski bütün Konuları ara: 30 (Normalde 30 dur siz 0 yazın.)

    Daha sonra GIT butonuna basınız.
    bunu belli aralıklarda yapın.

    + caps ekliyorum.

  • 07-02-2009, 20:24:28
    #5
    Nerowin

    teşekkürler gerçekten hic dikkat etmemiştim bahsettiğin yere

    umarım başarılı olur

    dediğini yaptım sağol dostum + rep
  • 07-02-2009, 20:57:52
    #6
    Üyeliği durduruldu
    SpawN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerowin

    teşekkürler gerçekten hic dikkat etmemiştim bahsettiğin yere

    umarım başarılı olur

    dediğini yaptım sağol dostum + rep
    rep için teşekkürler dostum
  • 07-02-2009, 22:50:41
    #7
    Bilmeyenler için detaylı anlatım olmuş teşekkürler.