Arkadaşlar
dk da 100 lerce mail gıdıyor serverda goruyorum sorunlar yasıyorum .
panelden uyelık ayarlarından - konu abonelıgını kapalı yaptım .
ancak eskıden acık olan uyelere hala gıdıyor..
UPDATE user SET autosubscribe = 0
boyle bır sorgu kodu buldum yaptım ama panelde hala maıllerın gıttıgını goruyorum
abonelık sıstemını nasıl kapatırm kopmle :S