Arkadaşlar

dk da 100 lerce mail gıdıyor serverda goruyorum sorunlar yasıyorum .

panelden uyelık ayarlarından - konu abonelıgını kapalı yaptım .

ancak eskıden acık olan uyelere hala gıdıyor..

UPDATE user SET autosubscribe = 0

boyle bır sorgu kodu buldum yaptım ama panelde hala maıllerın gıttıgını goruyorum

abonelık sıstemını nasıl kapatırm kopmle :S