• 24-12-2006, 23:10:32
    #1
    Üyeliği durduruldu

    selam arkadaşlar;

    xx mesajın altındakiler pm atamassın eklenti indiremesin bunu nasıl ayarlayabiliriz ?
  • 24-12-2006, 23:21:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Mesaj Sayısı "X" in Altında Olanların Yetkilerinin Kısıtlanması


    Açıklama : Altta anlatacağım yöntemle, en az X sayıda mesajı olmayanların forumdaki bazı yetkileri kısıtlanır. Ben örnek olarak "mesaj sayısı 20'nin altında olanların bazı haklarını kısıtladım" (PM atamasın vesaire...)

    - Yeni bir kullanıcı grubu oluşturun. Adı da örneğin "Kayıtlı Kullanıcı 2" olsun. Foruma üye olanlar da "Kayıtlı Kullanıcı" isimli grupta olsun.

    - ikinci eklediğiniz grubun ("Kayıtlı Kullanıcı 2") ayarları, diğer grupla aynı olsun. Sadece kısıtlamak istediğiniz yetkilerin ayarlarını değiştirin. Örneğin PM yetkisini almak. Bunun için; ayar şöyle olacak;
    Kod:
    "Kayıtlı Kullanıcı 2" Grubu >> PM Limiti = Kendi standart limitiniz
    "Kayıtlı Kullanıcı" Grubu >> PM Limiti = 0
    - Kullanıcılar >> Kullanıcıları Toplu Sil / Taşı >> Ayarları alttaki gibi yapıp "Bul" tıklayın.
    Kod:
    - Kayıtlı Kullanıcı
    - 0
    - Tarih kısmı boş
    - 0
    - Mesaj Sayısı (Post Count)
    - Çıkan sonuç listesinden; mesaj sayısı 20 ve üstü olanları işaretleyip sayfanın en altına inin. "Taşı" (Move) seçeneğini işaretleyip yandaki kutucuktan da "Kayıtlı Kullanıcı 2" grubunu seçin. Ve "Git" (Go) tıklayın. Bu şekilde şuanda 20 ve üstü mesaj sayısı olanlar, diğer gruba geçti ve PM atabilme hakkına sahip. Diğer yerde kalanlar ise PM atma hakkı yok.

    - Kullanıcı Grupları >> Promosyonlar >> Yeni Promosyon Ekle >> Ayarlar ;
    Kod:
    - En az veya eşitse (ilk seçenek)
    - 0
    - 3650
    - 20
    - Mesaj sayısı veya rep puanı veya tarih (üstten 5'inci seçenek)
    - Birincil Kullanıcı Grubu (ilk seçenek)
    - Kayıtlı Kullanıcı 2
    ve kaydedin.. Bu sayede; yeni üye olup ta mesaj sayısı 20 ve üstü olanlar otomatikman diğer gruba geçecek ve PM atma yetkisine sahip olacak...


    Alıntıdır.
  • 25-12-2006, 01:01:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    o kadar uzun işe gerek yok forumda bi konuda vermştm ben bunu son mesajlara birz bakarsann bulursn
  • 25-12-2006, 12:44:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    CYBEЯAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kadar uzun işe gerek yok forumda bi konuda vermştm ben bunu son mesajlara birz bakarsann bulursn

    yukarıdaki bayya bir karışı9k sizin yazınızıda arattım ama bulamadım möyle bir konuı bi zahjmet bakabilirseniz iyi olur
  • 25-12-2006, 12:49:55
    #5
    tuncay https://www.r10.net/vbulletin/28596-v...in-sorunu.html linkine bak işini görür
  • 25-12-2006, 12:58:59
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hay saolasın ama 50 mesaj sınırlaması burdada varmış yafff neyse
  • 26-12-2006, 15:05:15
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    vbulletinin standart özelliklerini kullanmayı tercih ederim bir modüle kurmaktansa,
    Arkadaş güzelce anlatmış hep bir modüle peşinde koşmayalım derim ben.İstediginiz yetkileri kısıtlayabilirsiniz ve eger arkadaşın anlattıgı prune yani taşıma yöntemiyle yaparsanız vbulletinin harici sayfalarına atıyorum reklam.php sayfanıza da belli mesajların girmemesini sağlayabilirsiniz.
    kolay gelsin
  • 26-12-2006, 16:02:01
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Peki burada sadece administrator'e ozel mesaj atabilme yetkisini nasıl vereceğiz




    Vernon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesaj Sayısı "X" in Altında Olanların Yetkilerinin Kısıtlanması
    Açıklama : Altta anlatacağım yöntemle, en az X sayıda mesajı olmayanların forumdaki bazı yetkileri kısıtlanır. Ben örnek olarak "mesaj sayısı 20'nin altında olanların bazı haklarını kısıtladım" (PM atamasın vesaire...)
    - Yeni bir kullanıcı grubu oluşturun. Adı da örneğin "Kayıtlı Kullanıcı 2" olsun. Foruma üye olanlar da "Kayıtlı Kullanıcı" isimli grupta olsun.
    - ikinci eklediğiniz grubun ("Kayıtlı Kullanıcı 2") ayarları, diğer grupla aynı olsun. Sadece kısıtlamak istediğiniz yetkilerin ayarlarını değiştirin. Örneğin PM yetkisini almak. Bunun için; ayar şöyle olacak;
    Kod:
    "Kayıtlı Kullanıcı 2" Grubu >> PM Limiti = Kendi standart limitiniz
    "Kayıtlı Kullanıcı" Grubu >> PM Limiti = 0
    - Kullanıcılar >> Kullanıcıları Toplu Sil / Taşı >> Ayarları alttaki gibi yapıp "Bul" tıklayın.
    Kod:
    - Kayıtlı Kullanıcı
    - 0
    - Tarih kısmı boş
    - 0
    - Mesaj Sayısı (Post Count)
    - Çıkan sonuç listesinden; mesaj sayısı 20 ve üstü olanları işaretleyip sayfanın en altına inin. "Taşı" (Move) seçeneğini işaretleyip yandaki kutucuktan da "Kayıtlı Kullanıcı 2" grubunu seçin. Ve "Git" (Go) tıklayın. Bu şekilde şuanda 20 ve üstü mesaj sayısı olanlar, diğer gruba geçti ve PM atabilme hakkına sahip. Diğer yerde kalanlar ise PM atma hakkı yok.
    - Kullanıcı Grupları >> Promosyonlar >> Yeni Promosyon Ekle >> Ayarlar ;
    Kod:
    - En az veya eşitse (ilk seçenek)
    - 0
    - 3650
    - 20
    - Mesaj sayısı veya rep puanı veya tarih (üstten 5'inci seçenek)
    - Birincil Kullanıcı Grubu (ilk seçenek)
    - Kayıtlı Kullanıcı 2
    ve kaydedin.. Bu sayede; yeni üye olup ta mesaj sayısı 20 ve üstü olanlar otomatikman diğer gruba geçecek ve PM atma yetkisine sahip olacak...
    Alıntıdır.
  • 26-12-2006, 16:22:49
    #9
    bunu bu forumdan bi arkadaş vermişti saolsun
    eklentılerden ekleyın
    vbulletın options da cıkar zaten
    ordan kaç mesaj ıstersenız ayarlayın