vbulletinin standart özelliklerini kullanmayı tercih ederim bir modüle kurmaktansa,
Arkadaş güzelce anlatmış hep bir modüle peşinde koşmayalım derim ben.İstediginiz yetkileri kısıtlayabilirsiniz ve eger arkadaşın anlattıgı prune yani taşıma yöntemiyle yaparsanız vbulletinin harici sayfalarına atıyorum reklam.php sayfanıza da belli mesajların girmemesini sağlayabilirsiniz.
kolay gelsin