mrb arkadaşlar kendi mesajımı düzenliyorum normalde düzenlediğim zaman mesajımın altında şu şekilde yazı çıkması gerekior ama çıkmıyor
çıkması gereken yazı şu
Konu X nick tarafından (Bugün Saat 21:38:34 ) de değiştirilmiştir..
üstdeki şekilde yazı çıkması gerekiyor ama çıkmıyor bunu nasıl düzelte bilirim.
bunu nasıl düzeltirim
2
●355
- 28-12-2008, 23:32:58Vb seçenekler > Mesaj Yollama ve Düzenleme Seçenekleri ksımından Tarafından düzenlendi kısmı ayarlarına bakabilirsin.
Edit: Ayrıca Üye grubu kısmında hangi grubu düzeltmek istiyorsan > Bütün İzinler > değiştiren' uyarısı değişikliğe uğramış her Mesajda gösterilsinmi kısmı evet olmalıdır.