mrb arkadaşlar kendi mesajımı düzenliyorum normalde düzenlediğim zaman mesajımın altında şu şekilde yazı çıkması gerekior ama çıkmıyor
çıkması gereken yazı şu
Konu X nick tarafından (Bugün Saat 21:38:34 ) de değiştirilmiştir..
üstdeki şekilde yazı çıkması gerekiyor ama çıkmıyor bunu nasıl düzelte bilirim.