• 28-12-2008, 15:41:47
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Merhaba arkadaşlar php kullanarak vbulletinde nasıl konu açarım?
    Biliyorsunuz vbulletinde konunun içeriği post'ta konu başlığı thread tablosunda bulunuyor.
  • 29-12-2008, 18:35:49
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Bilen yok mu acaba?