Konu
Vbulletine konu açma?
28-12-2008, 15:41:47
#1
Dualwarior
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Merhaba arkadaşlar
php
kullanarak vbulletinde nasıl konu açarım?
Biliyorsunuz vbulletinde konunun içeriği post'ta konu başlığı thread tablosunda bulunuyor.