VBulletin Davetiye Sistemi Yardım
7
●616
- 27-12-2008, 02:21:21selam arkadaşlar vbulletin davetiye sistemi kurdum ama forumda göremiyorum nereye kuruldugunu birisini nasıl davet edicem ve diğer üyeler kolaylıkla davetiye sistemi oldugunu anlayabilirler ve gönderebilirler?
- 29-12-2008, 17:32:11Bu eklentiyi daha yeni Türkçeleştirdim.
Cyb-GeliÅŸmiÅŸ Davetiye Sistemi
Problemin olursa yardımcı olabilirim. - 29-12-2008, 20:02:18bunu kurdum ama nasıl kullanılıyor uyenin nasıl haberi olcak davetiye sistemi oldugundan forumun hangi kısmına girip davetiye gönderebilicek?
- 29-12-2008, 23:59:03hocam zaten eklentiyi kurunca navbarda davet diye bir link çıkıyor.oradan gönderiyorsun daveti.mail sistemi ile davet sahibine gidiyor.
- 30-12-2008, 00:38:22Üyeliği durdurulduUSERCP_SHELL templatesinde bulun
<if condition="$show['profilepiclink']"> <tr><td class="$navclass[profilepic]" nowrap="nowrap"><a rel="nofollow" class="smallfont" href="profile.php?$session[sessionurl]do=editprofilepic">$vbphrase[edit_profile_picture]</a></td></tr> </if>ve altına ekleyiniz
<if condition="$vbulletin->options['invitation_usercp_link']"> <tr> <td class="$navclass[invitation]" nowrap="nowrap"> <a rel="nofollow" class="smallfont" href="profile.php?$session[sessionurl]do=invitation">$vbphrase[invitation]</a> </td> </tr> </if>
Invitation System vB 3.7 Gold - vBulletin.org Forum