• 27-12-2008, 02:21:21
    #1
    selam arkadaşlar vbulletin davetiye sistemi kurdum ama forumda göremiyorum nereye kuruldugunu birisini nasıl davet edicem ve diğer üyeler kolaylıkla davetiye sistemi oldugunu anlayabilirler ve gönderebilirler?
  • 28-12-2008, 03:30:10
    #2
    arkadas pm ile banada göndersene davet sistemi ben kurim ayarlayim sanada yardimci olurum..
  • 29-12-2008, 17:32:11
    #3
    Bu eklentiyi daha yeni Türkçeleştirdim.

    Cyb-GeliÅŸmiÅŸ Davetiye Sistemi

    Problemin olursa yardımcı olabilirim.
  • 29-12-2008, 20:02:18
    #4
    bunu kurdum ama nasıl kullanılıyor uyenin nasıl haberi olcak davetiye sistemi oldugundan forumun hangi kısmına girip davetiye gönderebilicek?
  • 29-12-2008, 23:59:03
    #5
    hocam zaten eklentiyi kurunca navbarda davet diye bir link çıkıyor.oradan gönderiyorsun daveti.mail sistemi ile davet sahibine gidiyor.
  • 30-12-2008, 00:38:22
    #6
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    USERCP_SHELL templatesinde bulun

    <if condition="$show['profilepiclink']">
        <tr><td class="$navclass[profilepic]" nowrap="nowrap"><a rel="nofollow" class="smallfont" href="profile.php?$session[sessionurl]do=editprofilepic">$vbphrase[edit_profile_picture]</a></td></tr>
        </if>
    ve altına ekleyiniz
    <if condition="$vbulletin->options['invitation_usercp_link']">
    <tr>
    <td class="$navclass[invitation]" nowrap="nowrap">
    <a rel="nofollow" class="smallfont" href="profile.php?$session[sessionurl]do=invitation">$vbphrase[invitation]</a>
    </td>
    </tr>
    </if>
    Invitation System vB 3.7 Gold - vBulletin.org Forum
  • 31-12-2008, 04:15:27
    #7
    bu mail yazmak yerini 2 tane yapmak istiyorum yardimci olurmusunuz..
  • 31-12-2008, 10:07:17
    #8
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    afedersiniz,neyi 2 tane yapmak istiyorsunuz daha açıklayıcı yazar mısınız?