selam arkadaşlar vbulletin davetiye sistemi kurdum ama forumda göremiyorum nereye kuruldugunu birisini nasıl davet edicem ve diğer üyeler kolaylıkla davetiye sistemi oldugunu anlayabilirler ve gönderebilirler?