• 08-12-2008, 22:41:45
    #1
    Arkadaşlar Forumda Kendim Açtığım konulara Girerken Şu Hatayı Alıyorum (Bazı Konularda Özellikle Son Konularda) :

    Fatal error: Maximum execution time of 120 seconds exceeded in /home/forumtoc/public_html/showthread.php(1076) : eval()'d code on line 5

    Ne Yapabilirim Arkadaşlar Konulara Girilmiyor,Yeni Konu Açılmıyor.Konu Editlenemiyor
  • 08-12-2008, 22:42:55
    #2
    yanlış olabilir ama hostun ile ilgili bir sorun olabilir bu.. hostu aldığınız yere sorabilirsiniz msn destek var ise.. tam hatırlasam..
  • 08-12-2008, 22:49:58
    #3
    Host Değilde Resellerde Barınıyor Forum.Host Sağlayıcısı Şuan MSNde Değil.Son günlerde aşırı sorgu çalıştırıyor,CPU yu kasıyor felan diyordu Sebebi bununla ilgili olabilirmi?
  • 08-12-2008, 22:52:20
    #4
    olabilir birşeyden dolayı yetersiz olabilir.. tam hatırlasam söyleyeceğim eskiden bu hata ile karşılaşmıştım hosta söyledim bir ayarı yükselttiler düzeldi..
  • 08-12-2008, 22:53:53
    #5
    Tamam Hocam Teşekkür Ettim Umarım Halledebiliriz
  • 08-12-2008, 22:54:40
    #6
    umarım.. ama yanlışta olabilir kesin birşey söylemeyeyim ben.. neyse uzatmayayım ben

    (bu arada linkinde ki forum sitesi ile konulara bende giriyor)
  • 08-12-2008, 22:59:34
    #7
    Bu Linke Bende girmiyor Bide Divx Bölümüne
  • 08-12-2008, 23:02:35
    #8
    linkinde ki imzaya tıklayınca direk giriyor sorun yok ama dediğin konuya girince sayfa hiç açılmıyor bekliyor sadece yüklenmesini anasayfada film vardı bi tane tıkladım girdi
  • 08-12-2008, 23:03:11
    #9
    Üyeliği durduruldu
    sorun server ile alakalı bir sorun bağlantı zamanı üst seviyeyi aştı diyor.

    reseller ile alakalı değil... forum ayarlarını elden geçir özellikle mesaj ile alakalı olanları sonuç alamaz isen server değişmelerini iste hesabını başka servere alsınlar...

    yakında forum seni dışarı atmaya başlıcak..