Arkadaşlar Forumda Kendim Açtığım konulara Girerken Şu Hatayı Alıyorum (Bazı Konularda Özellikle Son Konularda) :
Fatal error: Maximum execution time of 120 seconds exceeded in /home/forumtoc/public_html/showthread.php(1076) : eval()'d code on line 5
Ne Yapabilirim Arkadaşlar Konulara Girilmiyor,Yeni Konu Açılmıyor.Konu Editlenemiyor
Konulara Girişte Hata (Acil Yardım)
13
●697
- 08-12-2008, 22:42:55yanlış olabilir ama hostun ile ilgili bir sorun olabilir bu.. hostu aldığınız yere sorabilirsiniz msn destek var ise.. tam hatırlasam..
- 08-12-2008, 22:52:20olabilir birşeyden dolayı yetersiz olabilir.. tam hatırlasam söyleyeceğim eskiden bu hata ile karşılaşmıştım hosta söyledim bir ayarı yükselttiler düzeldi..
- 08-12-2008, 22:54:40umarım..
ama yanlışta olabilir kesin birşey söylemeyeyim ben.. neyse uzatmayayım ben

(bu arada linkinde ki forum sitesi ile konulara bende giriyor) - 08-12-2008, 23:02:35linkinde ki imzaya tıklayınca direk giriyor sorun yok ama dediğin konuya girince sayfa hiç açılmıyor bekliyor sadece yüklenmesini anasayfada film vardı bi tane tıkladım girdi
- 08-12-2008, 23:03:11Üyeliği durduruldusorun server ile alakalı bir sorun bağlantı zamanı üst seviyeyi aştı diyor.
reseller ile alakalı değil... forum ayarlarını elden geçir özellikle mesaj ile alakalı olanları sonuç alamaz isen server değişmelerini iste hesabını başka servere alsınlar...
yakında forum seni dışarı atmaya başlıcak..

Bide Divx Bölümüne