Host Değilde Resellerde Barınıyor Forum.Host Sağlayıcısı Şuan MSNde Değil.Son günlerde aşırı sorgu çalıştırıyor,CPU yu kasıyor felan diyordu Sebebi bununla ilgili olabilirmi?