• 07-12-2008, 23:20:06
    #1
    Merhaba arkadaşlar.

    Sitede ara ara aşağıdaki hataları alıyorum. Mesaj gönderirken, konu açarken zaman zaman bu hataları alıyorum.

    Yardım edecek olanlar varsa sevinirim.

    Alıntı
    Fatal error: Out of memory (allocated 6815744) (tried to allocate 30720 bytes) in /home/wwwpayl/public_html/private.php(1785) : eval()'d code on line 31
    Alıntı
    Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Unable to save result set in [path]/includes/class_core.php on line 408

    Fatal error: Out of memory (allocated 5242880) (tried to allocate 1449 bytes) in /home/wwwpayl/public_html/includes/class_core.php on line 957
  • 07-12-2008, 23:25:26
    #2
    cookie ayarını cokmu yukselttın ?

    onlıne lıstesının suresı yanı cokmu fazla .
  • 07-12-2008, 23:28:27
    #3
    3 saat olarak ayarlı.

    Aynı sunucuda olan 2 sitede de bu hatayı alıyorum ara ara.

    Acaba sunucudan kaynaklı bir sorun mu ki?
  • 07-12-2008, 23:36:29
    #4
    tabıkı sunucu kaynakLıda yanı sunucunun hatasıda olmayabıLır

    cunku defaulttadır buyuk ıhtımal degerler .

    yanı

    cookıe ayarını

    3600 gıbı bır sayı yap almazsın ama ben degısmem dıyorsan sunucu senın ıse

    ayarları degıstır

    php.ini dosyasında;

    memory_limit kısmını arttır ram ına göre.

    post_max_size ve upload_max_filesize kısımlarını arttır.

    max_execution_time ve max_input_time kısımlarını 2 katına yükselt


    düzelicektir
  • 08-12-2008, 00:19:47
    #5
    En uygun cockie sonuçları : 15 dk dır. 15 dk dan sonrası sunucunuzun yavaşlamasına ve sitenizin ağırlaşmasına sebep verir. (Eğer yoğun bir siteye sahipseniz).
  • 08-12-2008, 00:45:58
    #6
    3 saati, 1 saat yaptım, bu yeterli olur inş.

    Siteler büyük değil, 15 dk yapınca, online kişi sayısı az gibi oluyor.
  • 08-12-2008, 00:46:31
    #7
    ara ara olur öyle
  • 08-12-2008, 01:04:25
    #8
    gerek yoK sahte ıstatıstıge aslında dedıgı gıbı arkadasın

    sadece yavaşlatır .

    yanı üye aktıf olmayınca anlar ınsanlar zaten aktıf uyenın gerçek olmadıgını (:

    ben 900 kullanıyorum .

    yanı amac aktıf uyem olsun az olsun farketmez (:
  • 08-12-2008, 01:35:06
    #9
    SpawN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    yanı amac aktıf uyem olsun az olsun farketmez (:
    Bu söz, kesinlikle doğru.