Konu
Forumda Ara Ara Hata Alıyorum
08-12-2008, 01:04:25
#8
SpawN
gerek yoK sahte ıstatıstıge aslında dedıgı gıbı arkadasın
sadece yavaşlatır .
yanı üye aktıf olmayınca anlar ınsanlar zaten aktıf uyenın gerçek olmadıgını (:
ben 900 kullanıyorum .
yanı amac aktıf uyem olsun az olsun farketmez (: