gerek yoK sahte ıstatıstıge aslında dedıgı gıbı arkadasın

sadece yavaşlatır .

yanı üye aktıf olmayınca anlar ınsanlar zaten aktıf uyenın gerçek olmadıgını (:

ben 900 kullanıyorum .

yanı amac aktıf uyem olsun az olsun farketmez (: