Bir Eklenti Soracaktım? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bir Eklenti Soracaktım?
2
●
321
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
Bir Eklenti Soracaktım?
08-11-2008, 19:49:18
#1
berkq
Üyeliği durduruldu
Bi Sorum olacak.Konuya Dosya Eklediğimde Sizin Sitedeki Gibi Şu Konuların Altında Eklenmıs Dosyalar Diye bir şey çıkıyor ya onu nasıl yaptınız aradım ama bulamadım yardım ederseniz sevinirim.Simdiden Sağolun...
08-11-2008, 20:09:33
#2
berkq
Üyeliği durduruldu
Yardım Ederseniz Sevinirim Bir İLgilenen OLursa Pls...
08-11-2008, 23:02:22
#3
ukaLaShey
.htaccess dosyasını ftp de ana dizine atmalısın
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler