Bi Sorum olacak.Konuya Dosya Eklediğimde Sizin Sitedeki Gibi Şu Konuların Altında Eklenmıs Dosyalar Diye bir şey çıkıyor ya onu nasıl yaptınız aradım ama bulamadım yardım ederseniz sevinirim.Simdiden Sağolun...