arkadaşlar ben kendi siteme .html uzantılı bir index hazırladım fakat birşey fark ettim ki indexi atınca forumda anasayfaya gel tıklayınca direk .html uzantılı indexe geliyor ben r10 da olduğu gibi direk index.php ye gelmesini istiyom yani .html ye tekrar dönememesi gerekiyor
Şimdiden teşekkürler
Navbar içindeki anasayfa linkini /index.php ye almak
28
●1.664
- 29-10-2008, 22:12:03Üyeliği durduruldu
- 30-10-2008, 19:22:01Üyeliği durdurulduöyle yapınca tüm linkler bozuluyor mesela vbulletin kategorisine gireceğinde www.site.com/index.php/vbulletin şeklinde oluyo yani sorun dediğiniz olayı ben önceden denedim çözüm bulamadım ondan burda soruyom
- 31-10-2008, 16:33:01Üyeliği durdurulduAnasayfayı yayınlıycam ama bir türlü cözemedim nasıl forum içindeki anasayfa linklerini direk index.php ye alcam
yardım lütfen
- 31-10-2008, 16:38:33Üyeliği durdurulduaynı sorun bendede var lütfen bilen bi arkadaş yardımcı olsun
- 31-10-2008, 18:20:35Üyeliği durdurulduyokmu yardımcı ya gerçekten çok lazım lütfen bi el atın ya
- 31-10-2008, 20:32:29Üyeliği durduruldulüften ya bi yardımcı el yokmu
şimdi spamdande banlancam pff
- 31-10-2008, 20:32:57Üyeliği durduruldu.httacces ile ilgili bişey yapmamız gerekiyor heralde ama tam bi fikrim yok bu işlerde gerçekten uzman olan arkadaşlarımız var ama forumda değiller heralde?
- 31-10-2008, 20:51:56Üyeliği durdurulduya ben anasayfa atacam .html olarak direk ona yönlenecek ama forum için dolaşırken anasayfaya dön dediğimde , forumun anasayfasına yönlenecek ben direk yönlendirme değilde forum içi anasayfa linklerini /index.php ye almak istiyorum
yardım lütfen