arkadaşlar ben kendi siteme .html uzantılı bir index hazırladım fakat birşey fark ettim ki indexi atınca forumda anasayfaya gel tıklayınca direk .html uzantılı indexe geliyor ben r10 da olduğu gibi direk index.php ye gelmesini istiyom yani .html ye tekrar dönememesi gerekiyor

Şimdiden teşekkürler