• 28-10-2008, 23:24:21
    #10
    Üyeliği durduruldu
    3.8 i kurdum sildim ne gibi değişiklikler var ki acaba...
  • 29-10-2008, 10:00:54
    #11
    Üyeliği durduruldu
    EcreWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.8 i kurdum sildim ne gibi değişiklikler var ki acaba...
    vBulletin destek forumlarında açıklamışlar

    Nihayet vBulletin 3.8.0 ilk bakışını gördük. Daha dağıtımı yapılmadı ve tam inceleme fırsatım olmadığından şuan sadece farkedilir değişikliklerden bahsedeceğim. En belirgin ve benim en çok beklediğim özelliği vBulletin gruplar bölümünün tamamen değişik bir görünüme bürünmesi ve kategorilendirmenin eklenmesi olarak gösterilebilir. Ayrıca sosyal gruplar ile ilğili olarak üye profilini görüntülemedeki yeri geliştirilmiş ve düzenlenmiş. Ayrıca belirtmek isterimki, her ne kadar çogu kişi grup olayına sıcak bakmasada benim için önemli bir bölüm. Diğer gördüğüm gözle görülür değişikliklere gelecek olursak; Özel Mesaj gönderme bölümünde mesajı okuma bölümüne hızlı cevap bölümünün eklenmiş. Güzel ve default bir görünüm olmuş. Ayrıca “navbar menüsüne” community menüsü eklenmiş. Bu kısıma sosyal guruplara, resimlere ve arkadaş listenize kısa ulaşım linkleri eklenmiş…

    Ve gelelim en güzel habere. Artık albüm bölümüne album.php olarak girdiğimizde diğer üyelerin eklediği en son albümleri görüntüleyebileceğiz. Çok hoş bir dizayn ile gelen bu yenilik tahmin ediyorumki herkezin çok hoşuna gidecek. Bir özellik varki sanırım diğer özellikler ile birlikte çok hoş bir bütün oluşturuyor. Kullanıcı kontrol panelinde bulunan “Profile Privacy” özellikiği ile “Profil Resimleri, Ziyaretçi Mesajları, İletişim Bilgileri, Albümler, Hakkınızdaki Bilgileri, Arkadaşlarınızı, Ziyaret Edenlerin Bilgilerini, Grup üyeliklerinizi” istediğiniz gibi görüntülemeyi kısıtlayabilirsiniz. Bu özellikle beraber vBulletin 4.0.0 serüveni başlamış oldu. Bunlar öncü değişiklikler gibi görünüyor. İleriki zamanlarda dahada iyi özellikler göreceğimizi umuyorum.

    Yazar: Atakan KOC
  • 29-10-2008, 10:07:13
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bilgi için teşekkürler Egebilisim..
    merakla bekliyoruz..vbulletin hala 3.7.3pl1 den bu yana yeni güncelleme duyurmadı...3.7.4 çıkıp sonra 3.8 e geçeriz diye düşünüyorum.
  • 29-10-2008, 11:40:40
    #13
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski yedek yükleyip 3.6.x' e mi geçsek.
    aklımdan geçmiyor değil ama baya bi geri gderim ben
  • 29-10-2008, 21:56:57
    #14
    kuramadım güncellemeini 5. aşamsında hata verdi 3.7 de kaldım ):
  • 30-10-2008, 11:09:33
    #15
    Üyeliği durduruldu
    sağol egebilisim, güzel özellikler... hemen yeniden kurup gözlerimle göreceğim

    ek: kurdum ve değişikleri gördüm, çok güzel olmuş
  • 30-10-2008, 13:13:23
    #16
    vbulletin.org 'de gözlemlediğim kadarı ile buradakı arkadasların yasadıgı gibi oradada bir cok yabancı vbulletincilerde database hataları ile karsı karsıya kalmıslar herhalde beklemek lazım simdilik 3.7.3 den devam