Konu
Vbulletin 3.8 Piyasada
29-10-2008, 11:40:40
#13
GALATASARAY
beyzade adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eski yedek yükleyip 3.6.x' e mi geçsek.
aklımdan geçmiyor değil ama baya bi geri gderim ben