• 22-10-2008, 13:07:58
    #1
    Kurumsal Üye
    vBulletin 3.8.0 Beta1 Unstable sürümünü download alanına eklemişler, acaba deneyen oldu mu ?
  • 22-10-2008, 13:13:23
    #2
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    şuan deniyorum,bakalım nası bişe...
  • 22-10-2008, 13:13:54
    #3
    Kurumsal Üye
    Deneyenler yorumlarınıda esirgemezlerse sevinirim
  • 22-10-2008, 13:17:20
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ya bunları upgrade yapınca dil dosyları değişmiyormu ? Yani eski dil doyasını olduğu gibi bırakmamızmı gerekiyor ? Ayrıca şuan beta olduğu için denenmesi ne kadar doğru
  • 22-10-2008, 13:19:36
    #5
    Dil dosyası değişmez optik.
    Denemedim ben henüz ama vbulletin.com sitesi ve vbseo.com kullanıyolar.Heralde sorun çıkartmaz onlar kullanıyosa
  • 22-10-2008, 13:26:10
    #6
    Evet ben localde kurdum .zaten gozle gorulur degısıklıklerını bı kısmını da resımlı anlatım yaptım.
    https://www.r10.net/forumda/251853-ye...ml#post2656207

    Dil dosyası degısmez ama yenı eklenen ozellıklerı de cevirmek lazım .
    Anlatımda yazmayı unuttum önemli bişey değil ama sayfanın altında yer alan Yetkileriniz kısmına Forum Rules (Forum Kuralları )seçeneği de eklenmiş.