Evet ben localde kurdum .zaten gozle gorulur degısıklıklerını bı kısmını da resımlı anlatım yaptım.
https://www.r10.net/forumda/251853-ye...ml#post2656207
Dil dosyası degısmez ama yenı eklenen ozellıklerı de cevirmek lazım .
Anlatımda yazmayı unuttum önemli bişey değil ama sayfanın altında yer alan Yetkileriniz kısmına Forum Rules (Forum Kuralları )seçeneği de eklenmiş.