arkadaşlar silinen kategori içindekilerle beraber geri getirelemez mi
elimde bi yedek var ama o yedek 3-4 gün eski yane hem o bölümü kurtarıp hemde şimdiki istatistiklerden devam edemez miyiz
silinen kategori.....
3
●577
- 13-11-2006, 14:12:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.malesef gıden gıtmış snaırım gerı donuşu yok,
kategorı sılerken konuları toşlu taşıma var keşke onu yapsaydınzı esasında ben hiç kategorı bıle sılmıyorum ızınelre gırıp admın dahıl goruntulenemsını herkese yasaklıyorum bu şekıdle ne mesaj kaybı olur ne gorutu kırlılığı...