jackal adlı üyeden alıntı:
malesef gıden gıtmış snaırım gerı donuşu yok,
kategorı sılerken konuları toşlu taşıma var keşke onu yapsaydınzı esasında ben hiç kategorı bıle sılmıyorum ızınelre gırıp admın dahıl goruntulenemsını herkese yasaklıyorum bu şekıdle ne mesaj kaybı olur ne gorutu kırlılığı...
en güzeli