Grafik Sayısı Hakkında.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Grafik Sayısı Hakkında..
2
●
469
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
Grafik Sayısı Hakkında..
09-10-2008, 10:31:42
#1
bytoprak
Arkadaşlar Merhaba;
Forumuma fazla resim konulduğundan grafik sayısı şu kadar olması gerekiyor gibi uyarı alıyorum bunu nasıl yükseltebilirim?
Yardımcı olursanız sevinirim...
Teşekkürler.
09-10-2008, 10:55:47
#2
tolgahat
Üyeliği durduruldu
AdminCP vBulletin seçeneklerden onu ayarlıyoruz. Biraz oku istersen oraları.
09-10-2008, 11:20:43
#3
bytoprak
Tamam Buldum.Teşekkürler.
Admincp>VbSeçenekler>Metin Oluşturma Düzenleme>Her İleti İçin Maksimum Resim
İyi Forumlar.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler