• 09-10-2008, 10:31:42
    #1
    Arkadaşlar Merhaba;

    Forumuma fazla resim konulduğundan grafik sayısı şu kadar olması gerekiyor gibi uyarı alıyorum bunu nasıl yükseltebilirim?

    Yardımcı olursanız sevinirim...

    Teşekkürler.
  • 09-10-2008, 10:55:47
    #2
    Üyeliği durduruldu
    AdminCP vBulletin seçeneklerden onu ayarlıyoruz. Biraz oku istersen oraları.
  • 09-10-2008, 11:20:43
    #3
    Tamam Buldum.Teşekkürler.

    Admincp>VbSeçenekler>Metin Oluşturma Düzenleme>Her İleti İçin Maksimum Resim

    İyi Forumlar.