Arkadaşlar Merhaba;

Forumuma fazla resim konulduğundan grafik sayısı şu kadar olması gerekiyor gibi uyarı alıyorum bunu nasıl yükseltebilirim?

Yardımcı olursanız sevinirim...

Teşekkürler.