• 02-11-2006, 14:39:29
    #1
    Platin üye
    Üyelere toplu mesaj göndermem için hangi ayarları yapmam gerekli anlayan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim.
  • 02-11-2006, 14:50:42
    #2
    admin_pmall.php >> admincpcpnav_masspm.xml >> /includes/xml/
    dosyaları ftp ne upload et

    - mass_pm_members.xml dosyasını da Ürün Yöneticisi (Product Manager) import edip aktif hale getir.

    - Admincp >> Mass PM Members kısmından toplu PM gönderebilirsin.

    http://rapidshare.de/files/7817184/M...mbers.rar.html

    Bu 3.5.x içindir
  • 02-11-2006, 15:12:03
    #3
    Misafir
    Aydın tarafımca banlanmıştır.

    Forum insanlar içindir. İyi paylaşımlar.
  • 02-11-2006, 15:37:12
    #4
    Platin üye
    3,6,0 kullanıyorum lisanslı benim forum çalışırmı
  • 02-11-2006, 15:46:41
    #5
    SweetDreams adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aydın tarafımca banlanmıştır.

    Forum insanlar içindir. İyi paylaşımlar.

    Aydın ile konun ne alaksı var anlayamadım : s

    3.6.0 için ;


    vB Version: 3.5.3
    Mod Version: 2.0
    Release: 24. Jan 2006
    Last Update 27. Jan 2006

    Tüm üyelerinize özel mesaj gönderebilirsiniz bu eklenti ile.
    3.6.x versiyonlarında da çalışmaktadır.

    Eklentiyi yazan beebi ' den izin alınmıştır.

    Kurulumu:

    - Admincp >>> Plugin Yöneticisi >>> Ürün Yöneticisi >>> Ürün Ekle Kaldır bölümünden >>> product-pmsender.xml adlı dosyayı import ediyoruz.
    - Upload klasörünün içindeki dosyaları ise FTP ' deki yerlerine atıyoruz.
  • 02-11-2006, 16:35:50
    #6
    önemli değil ben teşekkür ederim
  • 02-11-2006, 17:06:05
    #7
    Platin üye
    sanırım tamamen yanlış anlaşıldım ben üyelere toplu mesaj derken toplu mail den bahsediyordum elinde böyle bir eklenti olan varmı
  • 03-11-2006, 02:39:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    freon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım tamamen yanlış anlaşıldım ben üyelere toplu mesaj derken toplu mail den bahsediyordum elinde böyle bir eklenti olan varmı
    eklentiye gerek yok.......

    Admin panelden rahatça yollarsın......
  • 03-11-2006, 16:24:01
    #9
    Platin üye
    nereden yapacağımı bulamadım bir kere denedim gitmedi