freon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım tamamen yanlış anlaşıldım ben üyelere toplu mesaj derken toplu mail den bahsediyordum elinde böyle bir eklenti olan varmı
eklentiye gerek yok.......

Admin panelden rahatça yollarsın......