• 30-09-2008, 02:47:28
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Oncelikle alttaki kodu Main CSS içinde Adittional CSS'ye ekleyin;

    #fixme { position: absolute; left: 0px; top: 0px; }
    #fixmetoo { position: absolute; right: 0px; bottom: 0px; }
    div > div#fixme { position: fixed; }
    div > div#fixmetoo { position: fixed; }
    pre.fixit { overflow:auto;border-left:1px dashed #000;border-right:1px dashed #000;padding-left:2px; }

    Sonra kullandığınız temanın header templatesinin en üstüne ekleyin;

    div id="index">
    <div id="fixmetoo">
    <img src="bayrağın urlsi"></a>
    </div>
    </div>

  • 30-09-2008, 03:17:50
    #2
    bayrak altta değilde sağ üstte yada sol üstte daha iyi durur diye düşünüyorum
  • 10-06-2009, 15:49:32
    #3
    explorerde bayrak sabıt kalıyor asagı dogru kaymıyor neden ?
  • 10-06-2009, 21:21:43
    #4
    DusLerforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    explorerde bayrak sabıt kalıyor asagı dogru kaymıyor neden ?
    alıntı yapıp alıntı yazmadığına göre bu soruya da cevap vereceğini sanmıyorum.

    http://www.hitportal.org/tema-duzenl...ak-t93817.html