DusLerforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
explorerde bayrak sabıt kalıyor asagı dogru kaymıyor neden ?
alıntı yapıp alıntı yazmadığına göre bu soruya da cevap vereceğini sanmıyorum.

http://www.hitportal.org/tema-duzenl...ak-t93817.html