• 23-09-2008, 20:24:37
    #1
    Mesaj kutusundaki gulucuk, kalinlik, link vs... hicbir nesneyi kullanamiyorum. Yardimci olursaniz coook sevinecegim

  • 23-09-2008, 21:57:52
    #2
    admincp >> vbulletin ayarları >> Üyelik Yönetimi - Yeni Üyelik>>Yeni Üyeler icin Standart ayarlar
    Buradan Gelişmiş Editör WYSIWYG yi aktifleştirin böylece yeni üyelerinizde böyle bir sorun olmayacak.

    Ayrıca

    admincp >> vbulletin ayarları >> Mesaj Gönderme Arayüzü Özellikleri

    Bu Bölümden de Gelişmiş Editör WYSIWYG yi aktifleştirin.

    Eğer Eski Üyelerinizde Sorun Yaşıyorsanız. Herhangi bir üyenin hesabına admincp'den girin.

    Üyenin Hesabı >> Ayarlar >> Gelismis vB kodlarinin kullanimi >> Gelismis editör (WYSIWYG) gösterilsin


    İnşaallah size yardımcı olur.

    İyi Çalışmalar
  • 24-09-2008, 00:31:03
    #3
    kardes olmadi ya. Sanirim benim yaptigim bi eklentiden kaynaklaniyor. Cunku forumu kurdugumda deneme yaptim calisiyordu. Ama simdi calismiyor. Hangi eklentiden kaynaklandiginida bilmiyorum.
  • 24-09-2008, 03:23:44
    #4
    header veya benzerı bır templateye

    script gırdınmı yanı
    <script> şeklınde baslayan bır kod

    gırdıysen kaldır

    duzelır gırmedıysen son yaptıgın eklentılerı dısable yap hangısı sebep oluyor anlarsın zaten
  • 24-09-2008, 04:40:26
    #5
    Tamamdir sagolasin kardes. Sorun head include daki script den kaynaklaniyormus.
    Her ikinizde sagolun