admincp >> vbulletin ayarları >> Üyelik Yönetimi - Yeni Üyelik>>Yeni Üyeler icin Standart ayarlar
Buradan Gelişmiş Editör WYSIWYG yi aktifleştirin böylece yeni üyelerinizde böyle bir sorun olmayacak.
Ayrıca
admincp >> vbulletin ayarları >> Mesaj Gönderme Arayüzü Özellikleri
Bu Bölümden de Gelişmiş Editör WYSIWYG yi aktifleştirin.
Eğer Eski Üyelerinizde Sorun Yaşıyorsanız. Herhangi bir üyenin hesabına admincp'den girin.
Üyenin Hesabı >> Ayarlar >> Gelismis vB kodlarinin kullanimi >> Gelismis editör (WYSIWYG) gösterilsin