admincp >> vbulletin ayarları >> Üyelik Yönetimi - Yeni Üyelik>>Yeni Üyeler icin Standart ayarlar
Buradan Gelişmiş Editör WYSIWYG yi aktifleştirin böylece yeni üyelerinizde böyle bir sorun olmayacak.

Ayrıca

admincp >> vbulletin ayarları >> Mesaj Gönderme Arayüzü Özellikleri

Bu Bölümden de Gelişmiş Editör WYSIWYG yi aktifleştirin.

Eğer Eski Üyelerinizde Sorun Yaşıyorsanız. Herhangi bir üyenin hesabına admincp'den girin.

Üyenin Hesabı >> Ayarlar >> Gelismis vB kodlarinin kullanimi >> Gelismis editör (WYSIWYG) gösterilsin


İnşaallah size yardımcı olur.

İyi Çalışmalar