• 22-09-2008, 14:06:18
    #1
    Arkadaşlar forumda aradım ama bulamadım yada göremedim, ben sadece ilk konunun altında reklam kodu koymak istiyorum bunu nerden yapabilirim?
  • 22-09-2008, 14:26:13
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    https://www.r10.net/vbulletin/66516-v...yerlesimi.html

    sabit konulara bakmaya denediniz mi?
  • 22-09-2008, 14:38:24
    #3
    Postakusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/vbulletin/66516-v...yerlesimi.html
    sabit konulara bakmaya denediniz mi?
    İyide ben ads kullanmayacam banner koymak istiyorum
  • 22-09-2008, 15:00:45
    #4
    arkadasın sordugu r10 dakı gıbı

    ılk mesajdan sonra cervecelı bır alan

    nasıl ve nereye koyarım dıyor sanırım
  • 22-09-2008, 15:03:54
    #5
    Aşağıdaki kodlar işinizi görür..

    Alıntı
    <if condition="$post[postcount] == 1">
    <table class="tborder" cellpadding="$stylevar[cellpadding]" cellspacing="$stylevar[cellspacing]" border="0" width="100%" align="center">
    <tr>
    <td class="thead" align="left">Sponsor Bağlantılar...</td>
    </tr>
    <tr>
    <td class="alt2" align="center">
    Banner Kodları
    </td>
    </tr>
    </table>
    </if>
  • 22-09-2008, 15:07:26
    #6
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/425668-post3.html
  • 22-09-2008, 19:18:27
    #7
    Teşekkür ederim kardeş işte bunu aramıştım Rep yok
  • 23-09-2008, 00:17:21
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Must4f4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyide ben ads kullanmayacam banner koymak istiyorum
    ne farkeder ki? kodlar buraya yazan yere koyarsınız olur biter