İlk konudan sonra reklam
7
●669
- 22-09-2008, 14:26:13Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
- 22-09-2008, 14:38:24İyide ben ads kullanmayacam banner koymak istiyorumPostakusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2008, 19:18:27
- 23-09-2008, 00:17:21Eposta Aktivasyonu Gerekmektene farkeder ki? kodlar buraya yazan yere koyarsınız olur biterMust4f4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rep yok