Postakusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/vbulletin/66516-v...yerlesimi.html
sabit konulara bakmaya denediniz mi?
İyide ben ads kullanmayacam banner koymak istiyorum