• 19-09-2008, 09:22:36
    #1
    vBulletin® 3.8.0 Alpha 1

    As you may have noticed, we have just upgraded the vBulletin.com forums to version 3.8 in order to get some initial production testing.

    We'll post more details as time allows, but for now please have a look around and give some of our new features a try. Look out for social group discussions, lightbox navigation, the new 'Community' menu on the navbar and lots more!

    Have fun, we're sure you will.



    vBulletin 3.8.0 on vBulletin.com - vBulletin Community Forum
  • 19-09-2008, 09:51:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Durmadan çıkarıyolar bunlarda ya.. Bi sürümde biraz daha fazla sabit kalsalar çok iyi olur bence..
  • 19-09-2008, 10:15:08
    #3
    Alpha sürüm, minimum bir senesi var daha stabil sürüm için.
  • 19-09-2008, 11:44:33
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Alpha sürüm, minimum bir senesi var daha stabil sürüm için.
    alpha sürümün gold sürümden farkı nedir?

    Minumum 1 sene mi

    1 hafta sonra çıkarırlar bir başka sürümü yine piyasaya sürerler.
  • 19-09-2008, 11:59:55
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    alpha daha yenı başlıyoruzun version adı işte,
    henuz 3.6.10 dan 3.7.x serisine bıel tam geçiş vermedilerki 3.8 e geçilsin hala 3.7.x çıakrken 3.6.10 versıon çıkarıyorlar mesela onceden oyle yapmıyorlardı
  • 19-09-2008, 12:00:38
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Jelsoft yeni sürüm çıkarma rekoru kıracak yakında
  • 19-09-2008, 12:58:54
    #7
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    Hemencevir.com çevirisi..
    Alıntı
    Senin, fark etmiş olabildiğin gibi, biz sadece, vBulletini yükselttik. Bazı ilk üretim test etmesini almak için uyarlama 3.8'e com meydanları.
    Biz, zamanın, izin verdiği gibi daha çok ayrıntıyı ilan edeceğiz şimdinin dışında lütfen bir bakış etrafta, sahibiz, ve bizim yeni özelliklerimizin bir kısmının, bir denediğini veririz. Sosyal grup tartışmaları, lightbox seferi için bak, navbarda yeni 'Toplum' menüsü, ve çok daha çok!
    Eğlen, biz, senin, yapacak olduğun eminiz.
  • 19-09-2008, 13:55:07
    #8
    benim anlamadığım şey 3.6.8 sürümü benim bildiğim duyduğum en iyi sürüm
    peki 3.7. serisinde hangi sürüm ....
  • 19-09-2008, 14:07:27
    #9
    Alıntı
    benim anlamadığım şey 3.6.8 sürümü benim bildiğim duyduğum en iyi sürüm
    peki 3.7. serisinde hangi sürüm ....
    3.6 kerisi hala kullanan bir çok forum sitesi mevcut. 3.7'nin özelliklerini kullanmak istemenler için 3.6 bir alternatif. Ama alternatifi kendisinden daha iyi bir sürüm orası ayrı tabi. Herkes bir heyececanla 3.7 serisini kullanmaya başladı ama memnun olmayan insan sayısı sanırım oldukça fazla. Dikkat ettiyseniz vBulletin.org bile hala 3.6.11 serisi kullanıyor onlar bile yeni sürüme geçmemiş gerçi o forumun konseptine göre geçmemeleri doğal. 3.7 serisi çıkmadan önce 3.6 serisine 4.0 serisi çıkana kadar destek vereceğini açıklamıştı vBulletin. Zaten her 2 ayda bir yeni sürüm çıkaracak sanırım vbulletin vBulletin.org'da bununla ilgili bir yazısı vardı Kier'in yani bu sık sık çıkan güncellemelere alışmak lazım artık.