Alıntı
benim anlamadığım şey 3.6.8 sürümü benim bildiğim duyduğum en iyi sürüm
peki 3.7. serisinde hangi sürüm ....
3.6 kerisi hala kullanan bir çok forum sitesi mevcut. 3.7'nin özelliklerini kullanmak istemenler için 3.6 bir alternatif. Ama alternatifi kendisinden daha iyi bir sürüm orası ayrı tabi. Herkes bir heyececanla 3.7 serisini kullanmaya başladı ama memnun olmayan insan sayısı sanırım oldukça fazla. Dikkat ettiyseniz vBulletin.org bile hala 3.6.11 serisi kullanıyor onlar bile yeni sürüme geçmemiş gerçi o forumun konseptine göre geçmemeleri doğal. 3.7 serisi çıkmadan önce 3.6 serisine 4.0 serisi çıkana kadar destek vereceğini açıklamıştı vBulletin. Zaten her 2 ayda bir yeni sürüm çıkaracak sanırım vbulletin vBulletin.org'da bununla ilgili bir yazısı vardı Kier'in yani bu sık sık çıkan güncellemelere alışmak lazım artık.